Mafra ruší agenturní provizi na internetu

čtvrtek, 01. listopadu 2012, 11:03 Internet & Mobil MediaGuru

Pro prodej své internetové reklamy se mediální skupiny Mafra rozhodla v příštím roce zrušit agenturní provizi.

Mediální skupina Mafra se rozhodla s platností od 1. ledna 2013 zrušit poskytování 15% agenturní provize při prodeji reklamy na svých internetových projektech. „Hlavním důvodem, který stojí za tímto krokem, je zjednodušení a zvýšení transparentnosti nákupního procesu,“ uvedl Jiří Otevřel, obchodní ředitel pro on-line reklamu a internet mediální skupiny Mafra.

Uvedená změna se týká výhradně internetových projektů společnosti Mafra. U tiskových a dalších off-line produktů  ke změně nedochází. I nadále z nich bude poskytována standardní agenturní provize.

Mafra zatím nechystá změny cen internetové reklamy pro příští rok. Pokud ke změně v ceníku dojde, stane se tak nejdříve v září 2013.

Mafra je druhým největším provozovatelem českého internetu, jejím vlajkovým produktem je zpravodajský portál iDnes.cz. V letošním září dosáhla návštěvnost webů mediální skupiny Mafra téměř 4 mil. reálných uživatelů (3,9 mil., návštěvnost z ČR). Z hlediska inzertních příjmů (display reklama) je třetím nejsilnějším subjektem českého internetu s monitorovaným objemem v září 2012 na úrovni 65 mil. Kč.

-mav-