Prima chce zastupovat TV Barrandov na reklamním trhu

pondělí, 05. listopadu 2012, 20:56 TV MediaGuru

Prodej reklamy pro TV Barrandov by mohlo zajišťovat obchodní zastupitelství, které Prima buduje.

Skupina Prima má zájem v příštím roce odstartovat chod obchodního zastupitelství pro prodej televizní reklamy. Na reklamním trhu by tak zastupovala nejen stanice, které vlastní, ale i kanály, které majetkově nejsou součástí Prima Group.

Nelze přitom vyloučit, že jednou ze zastupovaných televizí se od příštího roku stane i TV Barrandov. „O zastupování TV Barrandov jednáme, máme o to zájem, zatím ale k dohodě nedošlo,” řekl v rozhovoru pro MediaGuru.cz obchodní ředitel TV Prima Martin Konrád.

TV Barrandov je v současnosti na reklamním trhu zastupována společností Media Master. V případě, že by pro prodej klasické reklamy došlo k dohodě s TV Prima, Media Master by podle našich informací zajišťoval prodej sponzoringu.

Prima chce zastupování při prodeji reklamy nabízet všem TV stanicím, jejichž podíl na sledovanosti je vyšší než 1 %.

Vedle zastupitelství pro TV stanice ale plánuje Prima vybudovat i zastupitelství pro prodej internetové reklamy. Výraznější ambice má se svým portálem PrimaPlay.cz, pro který mají být reklamní tržby hlavním zdrojem financování. Podle Martina Konráda přitom nemusí skončit jen u televize a internetu. „Nevylučujeme, že můžeme do budoucna zastupovat i tisky a rádia,“ řekl.

Obchodní zastupitelství pro televizní stanice a internetové servery má fungovat zatím odděleně. Jejich propojení se ale do budoucna plánuje.

Jak už jsme informovali v minulém týdnu, Prima pro příští rok ve své obchodní politice počítá se zrušením agenturní provize a chce pokračovat v narovnávání cen televizní reklamy.

Celý rozhovor s Martinem Konrádem zde.

-mav-