V outdooru v lednu zaujal nosič Actimelu
Odborná porota hodnotí kampaně, které se objevily v outdoorových médiích v lednu 2013.
Ve spolupráci se společností Media Service, zabývající se nákupem venkovní reklamy, přinášíme hodnocení kampaní, které se v tuzemské outdoorové reklamě objevily v průběhu ledna 2013. Přinášíme výsledky pro tři nejlépe hodnocené vizuály.
Hodnocení bigboardů
1. místo: Actimel
2. místo: Sapeli
3. místo: Tesco
Hodnocení CLV
1. místo: Oreo
2. místo: Hewlett-Packard
3. místo: Air France
Hodnocení billboardů
1. místo: 3E Europe Easy Energy
2. místo: Kristian
3. místo: Kasa
Porota
Renáta Ben, Motor-Presse Bohemia
Jan Franěk, Screenet
Václav Tobořík, Kristián
Hana Vítková, freelancer
Jana Rypárová, Rádio Kiss
Připravila: Kateřina Ksandrová, Media Service