Prima Zoom skončila po měsíci měření na 3,34%

pátek, 01. března 2013, 17:18 TV MediaGuru

Díky nástupu nového kanálu Prima Zoom si skupina Prima v únoru polepšila nejvíce ze všech stanic.

Nový kanál Prima Zoom skončil první měsíc svého vysílání s průměrným podílem 3,34 % (D15+) a 3,82 % (D15-54) a stal se tak nejúspěšnějším novým kanálem po začátku vysílání. Přispěl tak k tomu, že skupina Prima si v únoru ve srovnání s lednem polepšila nejvíce ze všech televizních skupin, a to v širší skupině 15+ o 3,4 procentního bodu a v mladší skupině 15-54 o 3,7 procentního bodu.  

Nejrychlejší nástup měl nový kanál Prima Zoom po zahájení vysílání, v průběhu února se jeho podíl mírně snižoval.

Po prezidentských volbách se v únoru snížil podíl ČT24 a ČT1, což se odrazilo na nižším únorovém podílu stanic České televize ve skupině 15+ (-2,74).

Skupina Nova si v širší skupině v únoru polepšila o 0,67 procentního bodu, v mladší 15-54, na kterou prodává reklamu, dosáhla obdobného výsledku jako v lednu (-0,02). Podíl TV Barrandov a stanic Atmedia se snížil o 0,5, resp. 0,6 procentního bodu. Do výsledku skupiny Nova se promítlo také zařazení nového kanálu Smíchov do elektronického měření. Únorový podíl komediálního kanálu představoval 0,99 % ve skupině 15-54 a 0,61 v šrší skupině 15+.

Změna podílu TV stanic, únor 2013 vs. leden 2013, D15+/D15-54

Vývoj podílu Prima Zoom, únor 2013, celý den, D15+

Podíl TV stanic v %, únor 2013, celý den, D15+/D15-54

Zdroj: ATO-Mediaresearch

-mav-