Screenet jako první v outdooru ruší provizi

pátek, 01. března 2013, 05:12 Outdoor MediaGuru

Společnost Screenet se jako první subjekt v outdoorové reklamě rozhodla zrušit agenturní provizi.

„S ohledem na vývoj tržních podmínek jsme se rozhodli k změně obchodních podmínek směrem k větší průhlednosti v oblasti slevové politiky, a proto s účinností od 1.3. rušíme poskytování agenturní provize,“ oznámil výkonný ředitel pro obchod a marketing společnosti Screenet Jan Franěk. Zrušení provize se nevztahuje už na potvrzené objednávky.

Screenet, provozovatel velkoplošných venkovních LED obrazovek, je tak prvním subjektem na trhu outdoorové reklamy, který agenturní provizi dosud aplikoval a v současnosti od ní odstupuje.

Agenturní provizi už v průběhu loňska a částečně let předecházejících zrušili všichni velcí hráči na televizním trhu a na trhu internetové reklamy.

Screenet svoji síť obrazovek staví v prostředí veřejných zařízení, zejména obchodních center (např. Praha-Palladium, OC Flóra, Europark Štěrboholy nebo Tesco Národní či v některých mimopražských městech).

-mav-