Regie a BPM společně prodávají mladé posluchače

pondělí, 15. dubna 2013, 15:08 Rádio MediaGuru

Mediální zastupitelství RRM a Big partnership media přicházejí s novým produktem, ve kterém spojují svá rádia oslovující mladé publikum.

Produktové portfolio Regie Radio Music  (RRM) se od 15.4. rozšíří o produkt  RRM 12´29. Ten v sobě spojuje rozhlasové spoty na rádiích Evropa 2, Dance rádio, Rock Zone, které zastupuje RRM a rádií Krokodýl, Černá Hora, Rock Max a Free rádio, které mediálně zastupuje Big partnership media (BPM).

Nový produkt má za cíl oslovit především mladou populaci. „Mnoho inzerentů není spokojeno s výsledky TV kampaní u mladších cílových skupin. Těm nabízíme využití potenciálu našich rádií s vysokou afinitou na perspektivní cílovou skupinu lidí ve věku 12 až 29 let. Nová kupláž jich nabízí   1 176 000 týdně, čímž se v této cílové skupině stává jedničkou na trhu,“ říká Martin Nováček, obchodní ředitel Regie Radio Music.

Mladí lidé patří do marketingové skupiny tzv. early adopters. Tedy těch, kteří sledují a vyhledávají nové styly, technologie a produkty.  Jsou těmi, kteří šíří své názory a doporučení.  Proto se na jejich oslovení soustředí značná pozornost marketingových aktivit firem.

Regie Radio Music je součástí mediální skupiny Lagardére Active. V ČR si jeho rádia naladí týdně více než 4,8 milionu lidí. 

-mav-