City light z lahví bodoval v outdoorových kampaních
Odborná porota hodnotí kampaně, které se objevily v outdoorových médiích v letošním dubnu.
Ve spolupráci se společností Media Service, zabývající se nákupem venkovní reklamy, přinášíme hodnocení kampaní, které se v tuzemské outdoorové reklamě objevily v průběhu dubna 2013. Přinášíme výsledky pro tři nejlépe hodnocené vizuály. Mezi oceněnými se objevuje mj. city light z lahví, které v rámci své kampaně Pravé bohatství představila společnost Pilsner Urquell.
CLV
1. Pilsner Urquell
2. Heineken
3. Birell
BigBoard
1. Wüstenrot
2. ČEZ
3. Stella Artois
Billboard
1. Lobkowicz
2. Reebok
3. Pardál
Porota
Renáta Ben, Motor-Presse Bohemia
Marek Jandejsek, Face Up Media
Jan Franěk, Screenet
Eva Křížová, Šém
Jana Rypárová, Rádio Kiss
Připravila: Kateřina Ksandrová, Media Service