City light z lahví bodoval v outdoorových kampaních

úterý, 21. května 2013, 05:20 Outdoor MediaGuru

Odborná porota hodnotí kampaně, které se objevily v outdoorových médiích v letošním dubnu.

Ve spolupráci se společností Media Service, zabývající se nákupem venkovní reklamy, přinášíme hodnocení kampaní, které se v tuzemské outdoorové reklamě objevily v průběhu dubna 2013. Přinášíme výsledky pro tři nejlépe hodnocené vizuály. Mezi oceněnými se objevuje mj. city light z lahví, které v rámci své kampaně Pravé bohatství představila společnost Pilsner Urquell.

CLV

1. Pilsner Urquell

2. Heineken

3. Birell

BigBoard

1. Wüstenrot

2. ČEZ

3. Stella Artois

Billboard

1. Lobkowicz

2. Reebok

3. Pardál

Porota

Renáta Ben, Motor-Presse Bohemia

Marek Jandejsek, Face Up Media

Jan Franěk, Screenet

Eva Křížová, Šém

Jana Rypárová, Rádio Kiss

Připravila: Kateřina Ksandrová, Media Service