Nejlepší outdoorové kampaně v květnu

sobota, 29. června 2013, 10:20 Outdoor MediaGuru

Odborná porota hodnotí kampaně, které se objevily v outdoorových médiích v letošním květnu.

Ve spolupráci se společností Media Service, zabývající se nákupem venkovní reklamy, přinášíme hodnocení kampaní, které se v tuzemské outdoorové reklamě objevily v průběhu května 2013. Přinášíme výsledky pro tři nejlépe hodnocené vizuály.

CLV

1. Haagen Dazs

2. Komerční banka

3. Calzedonia

BigBoardy

1. Volvo

2. Radegast

3. Generali

Billboardy

1. Generali

2. McDonalds

3. Spar

Porota

Renáta Ben, Motor-Presse Bohemia

Marek Jandejsek, Face Up Media

Jan Franěk, Screenet

Eva Křížová, Šém

Jana Rypárová, Rádio Kiss

Připravila: Kateřina Ksandrová, Media Service