Atmedia s hudebními TV zvyšuje podíl, překonala 5%

pondělí, 15. července 2013, 07:30 TV MediaGuru

Zastupitelství Amtedia se o víkendu dostalo na svůj prozatímní nejlepší výsledek.

Mediálnímu zastupitelství Atmedia se v sobotu 12. července podařilo překonat 5% podíl na sledovanosti (D15+). Její celodenní výsledek dosáhl v této skupině 5,48 %, což je zatím nejlepší výsledek zastupitelství v historii měření. K pokoření této hranice společnost směřovala od letošního jara: svůj podíl zvyšuje od května a k 5% podílu se už přiblížila na konci června a na začátku července.

Růst podílu sledovanosti zastupitelství Atmedia je patrný od doby, kdy se do měření připojila hudební televizní stanice Šlágr TV. Ta je elektronickým měřením sledována od května a její výsledek se započítává do celkového výsledku Atmedia. Vzhledem k tomu, že Šlágr TV má silnější publikum ve skupině diváků starších 50 let, je nárůst podílu Atmedia patrnější v cílové skupině 15+. Zastupitelství se ale daří zvyšovat podíl také v mladší skupině 15-54, mj. díky hudební stanici Óčko a nové Óčko Gold.

Vývoj podílu na sledovanosti Atmedia, IV/2013-VII/2013, 15+/15-54

Právě hudební televize Šlágr TV (zaměřená na lidové písně) a Óčko patří k nejsilnějším televizním stanicím, které Atmedia na reklamním trhu zastupuje. Šlágr TV posiluje podíl zastupitelství spíše ve skupině diváků 15+, Óčko a nová stanice Óčko Gold, která vysílá od června 2013, zase ve skupině diváků 15-54.

Vývoj podílu TV Šlágr, Óčko, Óčko Gold, 15+/15-54

Na červencovém výsledku Atmedia (období 1.-12.7. 2013) se ale odrazil i růst podílu stanic AXN, Film+, Minimax a Universal Channel.

Zdroj všech dat: ATO-Mediaresearch

-mav-