V tendru na NetMonitor jsou Gemius a TNS Aisa

pátek, 23. srpna 2013, 14:47 Internet & Mobil MediaGuru

Vítěze výběrového řízení na měření návštěvnosti internetu chce zadavatel oznámit na podzim.

Výzkumné agentury Gemius a TNS Aisa se přihlásily do tendru na měření návštěvnosti českého internetu NetMonitor. První prezentace nabídek už proběhly, zadavatel výzkumu, sdružení pro internetovou reklamu SPIR, chce podle výkonné ředitelky Kateřiny Hrubešové vítěze oznámit letos v listopadu.

Vítěz výběrového řízení bude zajišťovat měření návštěvnosti internetu v letech 2015 až 2017. Gemius je stávajícím realizátorem. Současná tříletá vlna projektu probíhá do konce roku 2014.

Nabídky vyhodnocuje výběrová komise SPIRu. Přestože nový realizátor má být znám už v letošním roce, rok 2014 je zamýšlen na přípravu další vlny měření.

Smyslem NetMonitoru je dodávat trhu auditovaná data o návštěvnosti a sociodemografii internetových médií pro plánování on-line reklamních kampaní.

-mav-