Ferrero začíná od pondělí inzerovat na Nově

pondělí, 02. září 2013, 10:55 TV MediaGuru

Na Novu se vrací společnost Ferrero, loňský dvanáctý největší zadavatel reklamy do médií.

Společnost Ferrero, producent čokoládových výrobků a cukrovinek, zařazuje od pondělí 2. září své spoty do vysílání TV Nova. V dopoledním vysílání podporovala dětské Kinder Chocolate, v průběhu večera se mají objevit spoty na pralinky Ferrero. Ferrero přitom dosud nemělo s Novou uzavřený dlouhodobý kontrakt o inzerci.

Nova se ale k dohodě s Ferrerem nevyjádřila, není tedy jasné, zda se kontrakt může vztahovat i na rok 2014.

Ferrero se tak přiřazuje k dalším zadavatelům, kteří se v posledních dvou až třech měsících domluvili s komerční televizí na podmínkách. Mezi nimi byly např. Henkel, Procter & Gamble, Reckitt-Benckiser nebo Plzeňský Prazdroj. Neuzavřené dohody s inzerenty se odrazily na poklesu výnosů mateřské CME v Česku v prvním pololetí o cca 1 miliardu Kč. Situace se měla začít lepšit s koncem prvního pololetí  – CME uvedla, že měla na konci prvního pololetí 2013 uzavřeny kontrakty v hodnotě 70 % plánovaných ročních tržeb.

Společnost Ferrero v loňském roce podle hrubých monitorovaných výdajů společnosti Admosphere investovala do médií 620 mil. Kč, což znamenalo pozici dvanáctého největšího tuzemského zadavatele. Patří pod ní např. značky Kinder, Ferrero, Nutella nebo Tic-Tac.

 -mav-