Prima rozjela rozsáhlou kampaň na Pohlreicha

pondělí, 23. září 2013, 14:20 TV MediaGuru

Přes čtyři stovky nosičů využije k podpoře nového formátu se Zdeňkem Pohlreichem FTV Prima.

Více než 160 billboardů a 245 nosičů CLV po celé republice využije FTV Prima k podpoře nového pořadu Česko vaří s Pohlreichem živě. Prima na tiskové konferenci k podzimnímu schématu pořad představovala pod názvem Vaří celé Česko, šlo ale o pracovní název pořadu. Ve vysílání se objeví pod názvem Česko vaří s Pohlreichem živě. Jak už jsme dříve informovali, nová kuchařská show by se ve vysílání Primy měla poprvé objevit v sobotu od 19. října. Prima s ním počítá do sobotního prime-time (od 20:15).

Outdoorová kampaň začala na konci minulého týdne a bude vedena ve dvou fázích, uvedl na dotaz MediaGuru.cz tiskový mluvčí David Vaníček. Do 13. října je na billboardech komunikováno pouze logo pořadu, logo Primy a tvář Zdeňka Pohlreicha. V druhé polovině října se objeví už konkrétní čas a den vysílání (tj. sobota od 20:15).

Outdorovou kampaň doplní od 7. října i tisková reklama v titulech TV magazín, Magazín MF Dnes, Týden, Instinkt, TV Max, TV Star, TV mini, Gurmet a následně rádiové spoty na Rádiu Impuls.

Do prodejen chce Prima dále umístit podobiznu Zdeňka Pohlreicha, zhotovenou z kartonu v životní velikosti. Každý týden ji doplní seznam potravin, ze kterých bude Pohlreich v pořadu vařit.

Od dosavadních Pohlreichových show se nový pořad liší v tom, že půjde o živý přenos. Vychází z britského pořadu Cookalong, jehož představitelem je Gordon Ramsey. Show potrvá 60 minut, ve kterých budou moci diváci pod Pohlreichovým vedením připravit tříchodové menu. V pořadu budou také účinkovat hosté z řad známých osobností, které se budou snažit Pohlreichovi vyrovnat.

-mav-