Michal Voráček si registruje značku v médiích

čtvrtek, 28. listopadu 2013, 08:00 Tisk, TV MediaGuru

Zakladatel tuzemského mediálního trhu žádá o registraci známky Blueberg Media.

O registraci ochranné známky s názvem Blueberg Media požádal Michal Voráček, zakladatel tuzemského mediálního trhu. Známka Blueberg Media se podle žádosti vztahuje ke službám a výrobkům z mediální oblasti. O registraci požádal na začátku tohoto týdne.

Název Blueberg ale není zcela nový. Voráček dříve působil jako předseda představenstva společnosti Blueberg Investment & Consulting. Společnost později přešla pod firmu E-Centrum, kde je Voráček v současnosti předsedou dozorčí rady.

V médiích je dnes Voráček spojován s internetovým serverem Parlamentní listy, kde je menšinovým vlastníkem.

Michal Voráček stál na začátku 90. let minulého století u začátků společnosti Ringier na tuzemském trhu. Uváděl např. týdeník Profit a bulvární deník Blesk, byl spjat s hlavními médii, která v Česku působí – např. TV Prima nebo TV Nova, působil ve statutárních orgánech společností PNS nebo Médea, podílel se na řadě mediálních projektů v Česku i v zahraničí.

-mav-