Empresa Media oživuje značku pro deník Sedmička
Nová registrace ochranné známky naznačuje otevření úvah o zavedení deníku.

Vydavatelská společnost Empresa Media si aktuálně na konci listopadu znovu požádala o registraci ochranné známky pro deník Sedmička. Konkrétně se v seznamu jmen pro název titulu odvozeného od názvu týdeníku Sedmička nově objevuje název 7 Deník Sedmička. Empresa má přitom od loňského září podanou žádost na název Deník 7 Sedmička. Názvy pro případný deník tím tak letos na konci listopadu rozšířila.
Podle neoficiálních informací se spolu s novým podáním žádosti o registraci ochranné známky otevřely ve vydavatelství úvahy o zavedení bulvárního deníku. K rozhodnutí, zda deník vydávat, ale zatím nedošlo. Nelze navíc vyloučit, že ani jeho zavedením letošní úvahy neskončí.
Myšlenka přijít s novým bulvárním deníkem, který by se na českém trhu prodával za nejnižší cenu, se v případě Sedmičky objevily už v loňském roce. Povzbuzením byl dobrý start a prodej bulvárního týdeníku Sedmička, který by novému deníku propůjčil jméno.
Podle nových dat ABC ČR se Sedmička v letošním říjnu stala s průměrným prodaným nákladem 203 tisíc kusů dokonce nejprodávanějším týdeníkem, když se dostala i nad dosavadní lídry segmentu časopisy Pestrý svět (168 tis.) a Rytmus života (192 tis.).
Značka Sedmička přišla do portfolia společnosti Empresa Media od vydavatelství Mladá fronta, a to výměnou za titul Profit, který Empresa dříve vydávala. Tehdejší regionální týdeníky Sedmička prošly v Emprese kompletním relaunchem a z regionálních týdeníků přešly do segmentu bulvárních a společenských týdeníků.
-mav-