Magazín Forbes letos zvýšil prodej o třetinu
I druhým rokem po sobě zvyšoval magazín Forbes prodaný náklad a objem inzerce.

Byznysový magazín Forbes, který do Česka vstoupil na podzim roku 2011, zvyšoval i druhý rok po sobě prodaný nákald. Stal se tak jedním z mála tuzemských časopisů, kterému se na tiskovém trhu dařilo zvyšovat prodej.
Průměrný prodaný náklad se v roce 2013 zvýšil o 32 procent na 14 471 kusů. Počet předplatitelů se pak zvýšil na 6 425, což představuje nárůst o 82 procent. Náklad magazínu Forbes ověřuje Kancelář ABC ČR.
Vydavatel magazínu uvádí, že příjmy z inzerce na klesajícím reklamním trhu vzrostly o 31 procent. Podobný nárůst tržeb zaznamenala i divize eventů, akcí pod záštitou značky Forbes proběhlo v loňském roce jedenáct.
Česká edice magazínu Forbes patří do celosvětové sítě tohoto světového byznysového magazínu. Na českém, slovenském a maďarském trhu ho vydává vydavatelství Media Rey SE. Celosvětově má Forbes přes 30 lokálních edic. Spolu s Forbes USA, Forbes Asia a Forbes Europe oslovují více než 5 milionů čtenářů každý měsíc.
-mav-