Prima sníží podíl hlavního kanálu při prodeji reklamy

pátek, 13. prosince 2013, 11:12 TV MediaGuru

Od nového roku upravuje společnost FTV Prima zastoupení svých stanic při prodeji reklamy.

Společnost FTV Prima, provozovatel televizních kanálů skupiny Prima, upraví od nového roku zastoupení televizních stanic při společném prodeji reklamy. Společnost Media Club, kterou stoprocentně vlastní FTV Prima Holding, zajišťuje od letošního roku prodej reklamy jak pro kanály skupiny Prima, tak pro televizi Barrandov.

Oproti stávajícímu rozložení se sníží podíl hlavního kanálu Prima z dosavadních 62 % na 59 %, naopak o jeden procentní bod budou navýšeny všechny tematické kanály - tj. Prima Cool na 13 %, Prima Love na 7 % a Prima Zoom na 6 %. Podíl TV Barrandov zůstane na stávajících 15 %. Změna je platná od 1. ledna 2014.

Prima tak v novém rozložení, podle kterého se umísťují reklamní investice na jednotlivé stanice, reflektuje meziroční snížení podílu na sledovanosti hlavního kanálu Primy. 

Poměr jednotlivých kanálů při společném prodeji Prima stanovuje pravidelně podle podílu stanic na sledovanosti v cílové skupině D15+ za několik předcházejících měsíců.

-mav-