Economia mění koncept pro B2B, počítá se 7 časopisy

čtvrtek, 30. ledna 2014, 14:20 Internet & Mobil, Tisk MediaGuru

Nový koncept odborného obsahu vytváří Economia. Propojí tisk, online, newslettery a konference.

Společnost Economia, která v uplynulém roce několikrát zasáhla do struktury portfolia odborných titulů (B2B), představila ve čtvrtek inzertním klientům nový koncept odborného obsahu. V dopise, podepsaném inzertní ředitelkou společnosti Economia Zuzanou Tylčerovou, mj. uvedla, že v novém konceptu počítá se sedmi odbornými časopisy. Economia tak už další B2B tituly nebude prodávat. Zároveň uvedla, že konkrétní B2B témata mají být čtenářům nabízena jako komplexní produkt, zahrnující tištěný titul, internetové řešení a oborovou konferenci.

Nový koncept odborných obsahů má stát na šesti pilířích

1) Portfolio sedmi samostatných odborných časopisů (Marketing & Media, Právní rádce, Business Spotlight, Moderní řízení, Moderní obec, Logistika a Odpady), které Economia bude dále rozvíjet v rámci integrovaného newsroomu.

2) Magazíny edice Economia Pro Byznys, které budou vycházet jednou měsíčně jako příloha Hospodářských novin.

3) Konference a eventy edice Economia Pro Byznys.

4) Portál ProByznys.info, ze kterého se má stát centrum komunikace se čtenáři.

5) Newslettery, které přinesou vybrané informace pro rozhodování definované cílové skupině.

6) Aplikace, které budou přinášet vybrané informace jinou cestou, než jsou čtenáři běžně zvyklí.

Odborný obsah v Economii dlouhodobě zajišťovala Divize odborných titulů (DOT), v rámci které vycházelo před rokem zhruba dvacet titulů. Portfolio se však postupně redukovalo – šest titulů bylo ukončeno v loňském roce, další čtyři potom k začátku letošního roku. Dva časopisy se prodávají společnosti Business Media CZ.

-mav-