Tradiční značka Gól mizí z tištěného trhu
Vydávání magazínu Gól, tradiční časopisecké značky, bylo pozastaveno.
Vydávání sportovního magazínu Gól, který je sportovním fanouškům známý ještě z dob před rokem 1989, bylo podle informací MediaGuru.cz pozastaveno. Magazín do konce roku 2013 vycházel ve vydavatelství AS Press jako čtrnáctideník. Prodával se za 15 Kč. Už v průběhu loňského podzimu se ale dostal do problémů: v listopadových datech o prodaných nákladech se údaje o jeho prodeji neobjevují z toho důvodu, že vydavatel neodevzdal údaje o svém tištěném a prodaném nákladu včas. Výsledky za říjen 2013 ukazují, že magazínu se v průměru prodalo každých 14 dní 3,5 tis. kusů a další cca čtyři tisíce se distribuovaly v rámci ostatní distribuce.
Magazín Gól patřil společně se sportovním týdeníkem Stadion k hlavním sportovním časopisům před rokem 1989. Zaměřoval se především na kopanou a hokej. Po otevření tiskového trhu v roce 1989 čelily tehdy vycházející časopisy nástupu nových titulů. Musely se tak vyrovnávat nejen s nárůstem konkurence, ale také s nutností uspět na inzertním trhu, což bylo pro řadu sportovních časopisů velmi složité.
Magazín Gól před r. 1989
Na trhu v současnosti vychází ještě magazín Sport Góóól vydavatelství Ringier Axel Springer CZ, který ale nemá s magazínem Gól nic společného. Společnost Ringier Axel Springer CZ tento titul uvedla na trh na podzim roku 2011. Jde o samostatně prodejný magazín (prodejní cena 45 Kč) se zaměřením na příběhy fotbalových hvězd, který je určený zejména mladším čtenářům.
-mav-