TV reklama zvýšila objem investic o 0,5 miliardy

středa, 19. února 2014, 17:52 TV MediaGuru

Lednové výsledky hrubých monitorovaných výdajů do TV reklamy potvrzují, že loňský rok byl výjimečným.

Hrubé monitorované investice, vložené do nákupu televizní reklamy, dosáhly v letošním lednu podle monitoringu Admosphere 1,66 mld. Kč. Oproti loňskému stejnému období si televizní reklama polepšila o necelých 0,5 mld. Kč, což v procentuálním vyjádření představuje 40% nárůst.

Potvrzují se tak předpoklady, že loňský rok byl na televizním trhu výjimečným a celoroční pokles investic byl způsoben dlouhodobým vyjdenáváním skupiny Nova se zadavateli reklamy a s mediálními agenturami. Jak už jsme uvedli, také v objemu lednových prodaných reklamních TRPs se situace na televizním trhu vrací k normálu. Díky nárůstu televizních investic je i celkový lednový výsledek v mediálních investicích lepší než v loňském lednu.

Hrubé investice do reklamy v médiích, I/2014, Kč

Pozn.: V monitoirngu za leden chybí data JCDecaux, poto meziroční změnu v outdooru neuvádíme.

Zdroj: Admosphere

-mav-