Českou Miss vidělo téměř 800 tisíc diváků

neděle, 30. března 2014, 10:32 TV MediaGuru

Téměř 800 tis. diváků sledovalo Českou Miss, vítězem večera se ale stala komedie U mě dobrý.

Televizní diváci rozložili v sobotu večer svoji přízeň především mezi dva pořady: komedii U mě dobrý (TV Nova) a přenos vyhlášení soutěže Česká Miss 2014 (TV Prima). V obou sledovaných diváckých skupinách zvítězila česká komedie U mě dobrý. V širší skupině diváků starších 15 let byla sledovanost obou hlavních sobotních pořadů vyrovnanější, když Česká Miss zaostala jen o 30 tis. diváků. Pro Primu se tak přenos ze soutěže krásy stal vůbec nejúspěšnějším sobotním pořadem letošního jara z pohledu počtu diváků a v hlavním vysílacím čase se Prima po delší době stala dvojkou večera.

Sledovanost vybraných pořadů po 20. hodině, sobota 28.3. 2014

TV začátek tis. 15+ rating 15+ (%) share 15+ (%) share 15-54 (%)
U mě dobrý Nova 20:28 810 9 22 28
Česká Miss 2014 Prima 20:15 781 9 21 18
Postřižiny ČT1 21:46 421 5 15 12
Ceny Thálie 2013 ČT1 20:04 397 5 10 4
Zlaté oko ČT2 20:01 346 4 9 11
Intimní past Nova 22:43 259 3 17 21
Holka z města Prima 22:39 248 3 17 17
Život po životě Nova Cinema 20:03 234 3 6 7
Agent WC 40 Prima Cool 20:06 190 2 5 7

Podíl TV stanic v %, sobota 28.3. 2014, celý den, D15+/D15-54

Zdroj: ATO-Mediaresearch

-mav-

Upozornění: Provozovatel MediaGuru.cz, společnost PHD, je řádným odběratelem dat ATO. Přejímání těchto dat a jejich další šíření bez souhlasu PHD je výslovně zakázáno.