Únor potvrdil růst investic do TV reklamy

úterý, 18. března 2014, 11:44 TV MediaGuru

Ve srovnání s loňským únorem se hrubé investice do TV reklamy zvýšily o 445 mil. Kč.

Také v druhém letošním měsíci dosahovaly hrubé investice do nákupu reklamy v televizi vyšších objemů než v loňském únoru. Ukazuje to monitoring inzerce Admosphere, podle kterého se hrubé investice do televizní reklamy v únoru zvýšily o 445 mil. Kč, což představuje 28% nárůst. Celkově dosáhly v únoru v ceníkových cenách 2 mld. Kč.

Už v prvním letošním měsíci registroval monitoring zlepšení situace na televizním trhu v pohledu celkových televizních investic. Meziroční nárůst představoval v lednu 40 %. Údaje z monitoringu tak potvrzují předpoklady o postupném návratu televizního trhu blízko situaci před rokem 2013, který byl na TV trhu ovlivněn obchodní politikou TV Nova.

Růst investic v televizích je tažen předeším zvýšením investic směřovaných na obrazovky skupiny Nova. V únoru se stanicím skupiny Nova podařilo po roce prodat větší počet reklamních TRPs než konkurenční skupině Prima.

Objem monitorovaných investic do TV reklamy v Kč  (II/2014, II/2013)

Zdroj: Admosphere

-mav-