Bannerová reklama klesá, v dubnu nejvíc ze všech médií
TV reklama byla podle monitoringu v dubnu silnější o 10 %, klesají ale investice do bannerové reklamy.
Televizní reklama zvýšila podle monitoringu Admosphere ve čtvrtém letošním měsíci tempo růstu ve srovnání s březnem. Celková výše hrubých investic směřovaných do reklamního prostoru v televizích dosáhla necelých 3 mld. Kč. Meziročně to představuje 10% nárůst, tj. zvýšení o cca čtvrt miliardy korun.
Tištěná média, inzertně druhý nejsilnější mediatyp, podle monitoringu v dubnu ztratila necelá 4 % (zhruba 150 mil. Kč). Oproti loňskému dubnu si ale nejvíc pohoršila bannerová online reklama, jejíž objem klesl o 7 %, což představuje asi 40 mil. Kč.
Celkový vývoj mediálního reklamního trhu podle monitoringu meziročně mírně rostl (+ 5 %).
Vývoj monitorovaných investic do reklamy v médiích, IV/2014
*Internet zahrnuje display reklamu v rozsahu projektu AdMonitoring
Zdroj: Admosphere, bez vlastní inzerce
-mav-