Lidové noviny nasazují nový komunikační slogan

úterý, 13. května 2014, 08:05 Tisk MediaGuru

Noviny, jak mají být. Tak zní nový komunikační slogan, kterým LN komunikují změny v deníku.

Přechod na jednosešitové vydání, ve kterém Lidové noviny vycházejí od pondělí 12. května, podporují LN vizuály s novým komunikačním sloganem. Místo dosavadních „Noviny osobností" používají slogan „Lidové noviny - noviny, jak mají být". Vizuály doprovázejí osobnosti společenského a kulturního života.

Dosavadní komunikační koncept používaly Lidové noviny od roku 2010, kdy pod dřívějším šéfredaktorem Daliborem Balšínkem deklarovaly „Novou éru" a přechod k novinám, které „vytvářejí osobnosti".

Lidové noviny v současné nové podobě, kterou podtrhly formální změny deníku od pondělí 12. května, se chtějí opírat především o původnost obsahu. Tematicky jsou LN zejména novinami pro politiku, ekonomiku a kulturu.

-mav-