Nova na reklamním trhu v dubnu těsně nad Primou
Podíl na prodaných TRPs se v dubnu mírně převážil na stranu skupiny Nova.
Kanály skupiny Nova se v podílu na prodaných reklamních TRPs dostaly v dubnu těsně nad kanály skupiny Prima. Poprvé od loňského roku se tak podíly na reklamním trhu v obou hlavních prodejních cílových skupinách (D15+, D15-54) převážily na stranu skupiny Nova. Ta kvůli loňské obchodní politice za Primou zaostávala.
Od začátku letošního roku se situace na reklamním trhu začala vyrovnávat. Ještě v prvním čtvrtletí si ale skupina Prima udržovala mírně vyšší podíl na reklamním trhu – týká se to především širší prodejní skupiny 15+. V mladší skupině 15-54 se kanálům skupiny Nova dařilo lépe.
Za období od 1.-30.4. 2014 představoval podíl kanálů skupiny Nova na prodaných TRPs (D15+) 44% podíl, zatímco skupiny Prima 42% podíl. Rozdíl v mladší divácké skupině je výraznější: zde měla v dubnu skupina Nova náskok cca 7 procentních bodů.
Podíl TV skupin na prodaných TRPs, duben 2014, D15+
Podíl TV skupin na prodaných TRPs, duben 2014, D15-54
Zdroj: Admosphere
-mav-