Slovenské HN zpoplatňují prémiový obsah i na webu

pondělí, 12. května 2014, 16:31 Internet & Mobil, Tisk MediaGuru

Od 14. května zavádějí slovenské HN kombinaci tištěného, online a digitálního předplatného.

Po čtyřměsíční možnosti testování obsahu slovenských Hospodárskych novin a portálu HNonline.sk zavádí vydavatel deníku, společnost Ecopress, pro nové předplatitele zpoplatněný obsah na všech distribučních platformách. Od středy 14. května má HN konto fungovat jako nová brána k zpoplatněným a rozšířeným službám pro nové předplatitele. Díky předplatnému se čtenáři dostanou k obsahu tištěných HN, na serveru HNonline a na všech jeho mobilních platformách – iOS, Android a Windows 8.

Předplatitelé tak mohou kombinovat balíčky podle zvoleného způsobu distribuce. Nejdražší balíček obsahuje všechny tři základní kanály (tisk, web, digital) a ročně přijde na 245 euro.

Možnosti předplatného Hospodárskych novin

Současní předplatitelé mají nadále přístup do HN konta a do všech aplikací. Ten získali jako bonus pro předplatitele.

Server HNonline bude i nadále poskytovat přístup k obsahu, který je bezplatný. Prémiový obsah, ke kterému mají v HN kontě patřit exkluzivní materiály HN (rozhovory, analýzy, komentáře), bude ale zpoplatněn. Vedle toho vzniknou v rámci zpoplatněného obsahu na webu nové projekty – např. úryvky ekonomických knižních titulů nebo byznys angličtina.

„Startujeme novou éru péče o naše čtenáře na internetu. HN konto už nechce být jen obyčejným nástrojem k přístupu ke zpoplatněnému obsahu, ale komplexním systémem péče o zákazníka, přes který bude mít přístup k obsahu celého vydavatelství a našich partnerů,“ uvedl šéfredaktor HN Peter Vavro.

-mav-