Economia uzavírá fúzi, slučuje obchod a marketing

čtvrtek, 19. června 2014, 15:07 Tisk MediaGuru

Economia dokončí k 1. červenci fúzi s Centrem a Respektem a změní organizační strukturu.

Vydavatelství Economia dokončí k 1. červenci 2014 proces formálního sloučení se společnostmi Centrum Holdings a Respekt Publishing. Integrovaný mediální dům bude následně působit v nové organizační struktuře, v níž se posiluje funkce obchodu a marketingu a zavádí rozvoj produktů.

Hlavním cílem fúze je sjednocení a zjednodušení struktury společnosti Economia v České republice, uvedl tiskový mluvčí Luděk Březina. Společnosti Centrum Holdings a Respekt Publishing v důsledku fúze zaniknou, Economia převezme práva i povinnosti obou zanikajících subjektů.

Fúzí se završí transformační období Economie započaté akvizicí Centrum Holdings, stěhováním do nových prostor v Karlíně a vznikem jednoho centrálního newsroomu pracujícího pro všechny tituly vydavatelství.

Současně s ukončením fúze schválilo představenstvo novou organizační strukturu. V čele jednotného managementu stojí předseda představenstva Kamil Čermák. Finančním ředitelem a členem představenstva zůstává Pavel Smejkal, ředitelem redakcí Vladimír Piskáček, šéfem informačních technologií Štěpán Burda, ředitelkou HR Gabriela Tamchynová a ředitelkou korporátní komunikace Věra Lhotská. Ředitelem nově vytvořené divize Product Management se stane Pavel Vopařil, dosavadní obchodní ředitel Economia. Řízením divize Sales & Marketing byla dočasně pověřena Zuzana Řezníčková.

„Nové uspořádání managementu odráží větší důraz na rozvoj našich produktů i snahu posílit obchodní a marketingové funkce, které v mediálním prostředí musejí působit maximálně koordinovaně,“ uvedl předseda představenstva Kamil Čermák.

Divize Product Management se zaměří na řízení a vývoj produktového portfolia společnosti a hledání nových příležitostí pro rozvoj produktů. V kompetenci tohoto útvaru bude také řízení dceřiných společností Economia. Divize Sales & Marketing má za úkol naplňování obchodních cílů v součinnosti s marketingovou podporou produktů.

-mav-