Český startup Jollor chce na globální trh

středa, 10. září 2014, 06:38 Aktuality MediaGuru

Jollor, nový nástroj na správu sociálních sítí, má původ v Česku. Za jeho vývojem stojí Ewing Group, tým Jolloru vede Jakub Hrabovský, bývalý šéf oddělení sociálních médií a online komunikace v britském Vodafonu. Nástroj uživateli má umožnit přehled v reálném čase a v jediném okně bez nutnosti přepínat účty či obrazovky. V současnosti jsou na Jollor napojeny Facebook, Twitter, YouTube a Instagram. Do několika dní by měl přibýt i LinkedIn a některé asijské sociální sítě.

Jollor bude nabízen primárně v regionu střední a západní Evropy, v plánu je ale i globální působnost. „Chceme se zaměřit na trhy v Asii a tamní sociální sítě. A plánujeme cílit na státy Jižní Ameriky, kde jsou sociální sítě na vzestupu. Právě zde je volný prostor pro nástroje typu Jollor,“ slibuje si autor projektu Hrabovský.

-mav-