Překryvy deníků nízké, nejblíž jsou Blesk a Aha!

středa, 17. září 2014, 06:58 Tisk MediaGuru

Jaké kombinace čtenosti deníků jsou nejčastější u čtenářů placených titulů?

Procento čtenářů deníků, kteří by četli každý den více deníků najednou, je spíše nižší, když už ale čtenáři vybírají z více deníků, volí nejčastěji deníky Blesk a Aha!, Lidové noviny a Hospodářské noviny a také Blesk a regionální Deníky. Právě mezi těmito dvojicemi placených deníkových titulů jsou největší překryvy čtenářů v poměru k jejich celkové čtenosti. Ukazují to data čtenosti za první pololetí 2014 výzkumu Media projekt.

Oba deníky společnosti Czech News Center, Aha! a Blesk, čte podle odhadu Media projektu denně 153 tis. čtenářů. To představuje 12 % ze souhrnné čtenosti obou deníků 1,230 mil. čtenářů. Překryv na úrovni 10 % z celkové čtenosti je také u deníků Lidové noviny a Hospodářské noviny a 9% průnik u deníků Blesk a regionálních titulů Deník.

Naopak nejnižší překryvy jsou u čtenářů deníků Lidové noviny a Právo, Hospodářské noviny a Právo a MF Dnes a Právo.

Absolutně početně nejvyšší překryvy čtenářů jsou u dvojic deníků Blesk a Aha! a Blesk a Deník.

Srovnání průniku čtenosti deníků (čtenost na vydání), 1. pololetí 2014

Prekryvy deniku

Zdroj: Media projekt, SKMO, Unie vydavatelů, Median, STEM/MARK

-mav-