Zuno podporuje refinancování, staví na kontrastu

úterý, 09. září 2014, 07:15 Aktuality, Reklama MediaGuru

Online banka Zuno spouští od 9. září novou kampaň na refinancování. V kampani, jež se odehrává v prostředí wellness salonu, symbolicky ukazuje kontrast mezi půjčkou od staré banky a tím, co nabízí Zuno. Hlavní hrdina si splete dveře a místo ke krásné masérce se dostane k vousatému vazounovi s kérkou. Dveře do nesprávné místnosti však zavře a rozhodne se pro tu příjemnější možnost.

„Když se nám nelíbí zboží z obchodu, prostě ho vyměníme. Je to jednoduché. Stejně tak jednoduché je to s bankami a úvěry, ale hodně lidí pořád váhá nebo nemá dostatečně silnou vůli. Naší kampaní chceme těm váhavým nespokojencům říct, že s nevyhovující půjčkou nebo starou bankou můžou udělat totéž, prostě ji vyměnit a platit daleko méně,” říká Bohdan Fedor, šéf marketingu online banky Zuno.

Reklamní spot poběží na stanicích TV Nova, Nova Cinema a Fanda. Zároveň bude k vidění na YouTube, Facebooku a Twitteru.

Na kampani se podílí interní tým ve spolupráci s agenturami Ponyhouse (content marketing), Black Apple (public relations), Zaraguza (kreativa) a ZenithOptimedia (média). Pro kampaň bude vytvořena také speciální microsite.

-kch-