MMS a RRM založily společnou firmu Radiohouse

úterý, 21. října 2014, 05:13 Rádio MediaGuru

Radiohouse zaštítí společné aktivity obou hlavních rádiových hráčů, podíly do firmy vložily MMS a RRM.

Přípravy pro společný prodej rádiové reklamy a další spolupráce na rádiovém trhu mezi dosud hlavními konkurenty, společnostmi Media Bohemia a Lagardere, postoupily do další fáze. Vznikla společná firma Radiohouse, do které obě skupiny vložily 50% podíly, vyplývá ze zápisu v obchodním rejstříku.

Polovičním vlastníkem se konkrétně staly společnosti Media Marketing Services (Media Bohemia) a Regie Radio Music (Lagardere Active). Jednateli společné firmy Radiohouse, s.r.o. jsou Daniel Sedláček (Media Bohemia) a Miroslav Hrnko (Lagardere). Základní kapitál společnosti je 2 tis. Kč.

Aktuálně se připravuje struktura a složení společného obchodního týmu a další kroky, které mohou obě společnosti na rádiovém trhu sdílet.

Podle aktuálních dat výzkumu Radio projekt přinese spojení Media Bohemia a Lagardere podíl na trhu rádiové reklamy přes 52 %. Spolupráce vzniká v reakci na přeskupení sil na trhu rádiové reklamy a následuje poté, co se Rádio Impuls (mediální divize Agrofert) v příštím roce spojí při prodeji reklamy s rádii skupiny GES (spoluvlastník TV Prima).

Projekce podílů na trhu rádiové reklamy (%) od roku 2015

Radia_podily

Zdroj: Radio projekt, 1.1.-30.6. 2014, SKMO, Median, STEM/MARK

-mav-