Mafra ruší agenturní provizi pro tištěná média

úterý, 25. listopadu 2014, 15:53 Internet & Mobil, Tisk MediaGuru

Po zrušení provize v online médiích se Mafra rozhodla ustoupit i od agenturní provize v tisku.

Mediální skupina Mafra se rozhodla s platností od 1. ledna 2015 zrušit poskytování agenturní provize pro tištěnou inzerci. Změna se dotkne veškerých tištěných produktů mediální skupiny. Mafra je vydavatel deníků MF Dnes, Lidové noviny, Metro a týdeníků 5plus2 a Téma.

„Agenturní provize už v současné době neplní svou původní funkci, protože většina mediálních a reklamních agentur poskytuje agenturní provizi klientům jako formu další slevy. Proto se vydavatelství  Mafra rozhodlo tuto slevu neposkytovat,“ říká obchodní ředitel mediální skupiny Mafra Jiří Otevřel.

Mediální skupina Mafra už předloni zrušila agenturní provize pro prodej internetové reklamy. Cílem je dosáhnout zjednodušení cenotvorby a nabídky směrem k zadavatelům inzerce za tisk a on-line současně.

Zrušení agenturní provoze pro tištěná i online média oznámila nedávno také mediální společnost Czech News Center, vydavatel mj. deníků Blesk, Aha! či Sport.

-mav-