Reklamní podíly Novy a Primy se v říjnu nezměnily

pondělí, 10. listopadu 2014, 14:22 TV MediaGuru

Televizní skupina Nova udržuje na reklamním trhu vyšší podíl před konkurencí.

Televizní skupina Nova udržela i v říjnu nejvyšší podíl na televizním trhu v počtu prodaných reklamních TRPs. Ve srovnání s letošním zářím se tak situace příliš nezměnila a Nova si v širší cílové skupině 15+ udržela odstup před konkurenční skupinou Prima ve výši sedmi procentních bodů. Patrnější rozdíl je v mladší cílové skupině 15-54, ve které má skupina Nova v podílu prodaných ratingových bodů vyšší náskok, a to na úrovni 15 procentních bodů.

Podíl TV skupin na prodaných reklamních TRPs, X/2014, 15+

TRP_15_10

Podíl TV skupin na prodaných reklamních TRPs, X/2014, 15-54

TRP_15_54_10

Zdroj dat: Admosphere, přepočteno na TRPs 30′

Z pohledu prodej televizní reklamy je pak ve skupině 15+ rozložení sil vyrovnané – na jedné straně CET 21 s podílem 48 %, na druhé straně stanice Media Clubu (Prima, Barrandov) s podílem 47 %. Do příštího roku se jejich podíl mírně zvýší i o stanici Óčko. V mladší skupině 15-54 má ale stále nejsilnější podíl CET 21.

-mav-