Týdeník Echo jde do prodeje, na první titulce je Zeman
První vydání tištěného týdeníku Echo vyjde na obálce s prezidentem Zemanem.
Vulgární vyjadřování prezidenta Miloše Zemana v rozhlasovém pořadu Hovory z Lán reflektuje první titulní strana tištěného Týdeníku Echo, který vyjde v pátek 7. listopadu. Tištěný týdeník doplní elektronický Týdeník Echo a zpravodajský server Echo24.cz.
Týdeník vyjde v nákladu 30 tis. výtisků za 39 Kč, vydavatel už dříve uvedl, že bude spokojen s prodejem na úrovni 5 tisíc kusů. „Míříme na náročného čtenáře a tištěný týdeník záměrně stavíme především textově. Půjde o kontrapunkt, o protipól ke stávajícím magazínům, které jsou barevné, křiklavé a vizuálně přetížené. Nebudeme čtenářům podlézat, nechceme být masovým časopisem,“ přiblížil už dříve vydavatel Dalibor Balšínek.
Premiérová titulní strana tištěného Týdeníku Echo, 7.11. 2014
Vydavatelství se chce tištěným titulem primárně získat příjmy z prodeje obsahu (distribuce). Předplatitelé, kteří si objednají odběr tištěného Týdeníku Echo, budou mít automaticky přístup i do elektronické verze. Roční předplatné tištěného týdeníku je stanoveno na 1 500 Kč. Stávající předplatitelé elektronického Týdeníku Echo (roční předplatné 699 Kč) si mohou za příplatek 800 Kč dokoupit i předplatné tištěného týdeníku.
Uvedení prvního čísla týdeníku podpoří mediální kampaň v podobě sponzoringu na Radiožurnálu, dlouhodobé kampaně na Frekvenci 1, billboardové a bigboardové kampaně a internetové kampaně. Echo Media zároveň počítá s tím, že v masivní míře využije pro podporu Echo24.cz.
Echo Media uvádí, že digitální verze Týdeníku Echo eviduje pře 3 tis. předplatitelů, tištěná v tuto chvíli 250 předplatitelů. Distribuci zajišťuje PNS, předplatné Send.
-mav-