Blažek opět sází na Mareše, obsazuje i topmodelku
Česká oděvní značka Blažek pokračuje ve spolupráci s Leošem Marešem. Poprvé se známý moderátor objevil v kampani na kolekci podzim/zima 2014, v průběhu prosince bude představena nová kampaň na kolekci jaro/léto 2015. Jejím hlavním cílem je omladit vnímání značky a přilákat do prodejen mladšího zákazníka.
„Dosavadní spolupráce s Leošem Marešem se nám velice osvědčila a je pro nás velkým přínosem. V současnosti jsme na našem e-shopu zaznamenali nárůst počtu transakcí o 17 %,“ hodnotí Ladislav Blažek, zakladatel oděvní společnosti, a dodává, že od spuštění první kampaně získali na Facebooku dva tisíce nových fanoušků a fashion film s Leošem Marešem má více než 320 tisíc zhlédnutí.
Leoš Mareš se coby tvář značky tentokrát objeví v rámci instore komunikace v České republice i na Slovensku. Image vizuály budou používány v newsletterech, tištěné inzerci, na webových stránkách www.blazek.cz i www.blazek.sk, na facebookovém profilu a nově také na double bigboardech. K vidění bude i backstage video „Nebojte se být hrdinou svého dne“ s komiksovými prvky.
Značka bude dále komunikovat prostřednictvím sponzorského vzkazu na televizních kanálech Nova, Nova Cinema a Fanda. Spolu s Leošem Marešem si v něm zahrála vítězka modelingové soutěže Czechoslovak TopModel Nikola Krůželová. Plná, přibližně dvouminutová verze, poběží od začátku února na webu a sociálních médiích značky. Podporovat ji bude bannerová kampaň.
Fotografie z natáčení s Leošem Marešem a Nikolou Krůželovou
Celá kampaň byla vytvořena ve spolupráci s fotografem Jiřím Turkem a režisérem Jakubem Jahnem.
-kch-