Empresa uvádí titul Exkluziv, využije názvu TV pořadu

úterý, 09. prosince 2014, 11:59 Tisk MediaGuru

Nový čtnáctideník odkazuje názvem na talk show Kateřiny Brožové na TV Barrandov.

Vydavatelství Empresa Media uvádí na trh nový společenský čtrnáctideník s názvem Exkluziv. Časopis nabídne pohled do světa slavných a úspěšných osobností, přinášet články bude i ze světa luxusu, módy, kosmetiky, kultury a zdravého životního stylu. Empresa upustila od původně zamýšleného názvu Gala Sedmička, nakonec zvolený Exkluziv odkazuje na stejnojmennou talk show Kateřiny Brožové, která běží v sobotních večerních hodinách na TV Barrandov.

Exkluziv

„Exkluziv jde přesně tím směrem, jakým chci, aby se Empresa Media vyvíjela. Spojuje úspěšný televizní formát s tiskovou produkcí vydavatelství.“ říká majitel vydavatelství Empresa Media Jaromír Soukup. „Nový titul podporuje naše přesvědčení o synergiích, kdy redaktoři našeho vydavatelství standardně pracují pro více mediálních typů a titulů zároveň. I proto titul Exkluziv vychází z velmi úzké spolupráce s naším úspěšným společenským týdeníkem Sedmička,“ doplňuje Jaromír Soukup.

„Rozhodli jsme se vyplnit mezeru na trhu v segmentu společenských čtrnáctideníků, který je z našeho pohledu nyní volný. Novým magazínem chceme oslovit i mladší čtenářky, které mají zájem o dění ve společnosti,“ říká Daniel Köppl, generální ředitel Empresa Media.

První číslo přinese čtenářům rozhovory s topmodelkou Pavlínou Němcovou, spisovatelkou Martinou Formanovou a autorkou knih o Bridget Jonesové Helen Fielding. Šéfredaktorem čtrnáctideníku je Miroslav Graclík, který zároveň vede časopis Sedmička.

Exkluziv poprvé vyjde ve středu 10. prosince, cena je 19 korun. Vychází v rozsahu 100 stran a v nákladu 100 tisíc kusů. Exkluziv v portfoliu Empresy doplní jak týdeník Sedmička, tak další tituly, např. týdeníky Týden, Instinkt či MarketingSalesMedia.

-kch-