Televize letos prodávají víc reklamy než loni
Největší podíl v počtu prodaných TRP se vrátil na stranu skupiny Nova.
Tuzemské televizní stanice prodaly za letošní období leden až listopad o necelou pětinu víc reklamních TRP (target rating points, hlavní nákupní jednotka v TV reklamě) než ve stejném období loňského roku. V cílové skupině diváků starších 15 let je nárůst na úrovni 16 %. Platí to i pro mladší cílovou skupinu 15-54.
Situace se zlepšila především u nejsilnější skupiny Nova, která pro letošní rok uvolnila svoji obchodní politiku. Díky tomu tak drží nejvyšší podíly na počtu prodaných TRPs v obou sledovaných cílových skupinách diváků – větší náskok má v mladší divácké skupině 15-54.
Vývoj počtu prodaných TRPs, I-XI/2014 a I-XI/2013, D15+/D15-54
Podíl TV skupin na prodaných TRPs, I-XI/2014, D15+
Podíl TV skupin na prodaných TRPs, I-XI/2014, D15-54
Zdroj: Admosphere
-mav-