Zlepšení mediálních investic je letos díky televizi
O skutečném růstu se ale mluvit nedá, spíš o kompenzaci loňské ztráty.

Celkový objem monitorovaných investic za prodej reklamního prostoru v českých médiích dosáhl podle monitoringu Admosphere za letošních jedenáct měsíců víc než 60 mld. Kč, což bylo o 3 mld. Kč více než ve stejném loňském období (+5,19 %). O celé navýšení v hrubých výdajích se de facto "postarala" televize, která se vrátila po loňském poklesu investic na úroveň roku 2012. Letošní nárůst je tak spíš kompenzací loňského výsledku než odrazem skutečného růstu mediálních investic na českém reklamním trhu.
Vývoj mediálních investic v roce 2014 a 2013

Nejvyššího meziročního růstu v listopadu dosáhly televizní a outdoorová reklama.
Ceníková hodnota reklamního prostoru za listopad 2013 a 2014

-mav-