Blesk byl loni inzertně nejsilnějším tištěným titulem
Nejprodávanější tuzemský deník Blesk odskočil na národním trhu deníku MF Dnes.
Deník Blesk upevnil v loňském roce podle hrubých údajů monitoringu inzerce pozici inzertně nejsilnějšího tištěného titulu. V ceníkových cenách představoval loňský objem prodané inzerce deníku Blesk výše 1,7 mld. Kč, což bylo o cca 9 % méně než v roce 2013. Na trhu celostátní inzerce tak Blesk odskočil MF Dnes, která podle monitoringu loni snížila hrubý inzertní objem o pětinu. Mezi trojici nejsilnějších patří podle monitoringu i síť titulů Deník, která operuje především v regionech.
Inzertně nejsilnější tištěné tituly jsou tradičně deníky. Z magazínových titulů vykazují v hrubých cenách nejvyšší inzertní objemy časopisy Žena a život, Blesk magazín, TV magazín, Marianne a Elle.
TOP 15 titulů podle hrubého objemu inzerce (Kč) v roce 2014
objem (Kč) | počet inzertních stran | |
Blesk | 1 746 126 079 | 2158 |
Deník (celkem) | 1 665 776 120 | 132453 |
Mladá fronta Dnes | 1 345 854 278 | 4240 |
Metro | 978 266 363 | 3296 |
Právo | 437 280 201 | 1335 |
5plus2 | 395 934 251 | 6757 |
Sport | 394 319 593 | 1080 |
Hospodářské noviny | 305 269 082 | 929 |
Žena a život | 277 202 371 | 1020 |
Blesk magazín | 266 686 035 | 517 |
TV magazín | 255 810 521 | 615 |
Marianne | 240 173 200 | 1058 |
Elle | 234 664 088 | 998 |
Lidové noviny | 211 129 374 | 625 |
Ona DNES | 207 069 104 | 623 |
Magazín Mladé fronty Dnes | 201 024 257 | 387 |
Vývoj objemu inzerce TOP 3 titulů, 2014 vs. 2013
Zdroj: Admosphere
-mav-