Česká spořitelna startuje komunikaci k 190. výročí

středa, 11. února 2015, 11:37 Marketing MediaGuru

Ústředním prvkem komunikace je časosběrný spot, reflektující 190 let existence ČS.

Česká spořitelna zahajuje komunikaci ke svému 190. výročí. Nový imageový televizní spot připravila technikou časosběru. Ta akcentuje historické změny celého období a proměnu doby, přičemž zdůrazňuje stálost a stabilitu banky. Spot připravila Tereza Svěráková, executive creative director agentury Young&Rubicam, režisérem byl Tomáš Mašín. „Je to časosběrný typ spotu, divák by v něm měl objevovat nové věci. Není to prodejní taktický spot, ale spot výroční,“ popsala Tereza Svěráková. Natáčení spotu trvalo 2,5 měsíce. Spořitelna údajně zvažovala i jiné koncepty, nakonec se k myšlence časosběrného spotu vrátila.

Podle marketingového ředitele České spořitelny Josefa Havelky bude spořitelna výroční komunikaci používat celý rok. Oficiálně ji odstartuje ve čtvrtek 12. února. Televizní kampaň doplní komunikace v dalších ATL médiích a na internetu. Česká spořitelna zvažuje i soutěž, ve které by diváci hádali záměrnou faktickou záměnu, která se ve spotu objevuje. Soutěž by se zřejmě týkala především sociálních médií, spořitelna ale její spuštění ještě nepotvrdila.

Making of...video z natáčení spotu k 190. výročí České spořitelny

Výroční komunikaci provází také speciální loga, nový slogan „Již 190 let jsme Vám blíž“ a branding na pobočkách ČS. CS_190_logo CS_190_logo_1

Fotografie z natáčení spotu

CS_190_1 CS_190_2 CS_190_3 CS_190_4

-mav-