Obchod Primy povede nový manažer, Jelínek se přesouvá
Petr Jelínek se přesune na nově vytvořenou pozici Head of New Media Sale.

Televizní skupina Prima připravuje změnu na pozici obchodního ředitele. Dosavadní ředitel Petr Jelínek (na fotografii) se v rámci společnosti přesune na nově vytvořenou pozici Head of New Media Sale, potvrdila ve středu Prima. Jméno nového obchodního ředitele ale neoznámila. „Jméno nového ředitele bude oznámeno v nadcházejících týdnech," uvedla. Do té doby povede Media Club stále Petr Jelínek.
Novým obchodním ředitelem má podle informací MediaGuru.cz být Ladislav Dianiška, který má mj. roční zkušenost s prací ve společnosti Kostelecké uzeniny koncernu Agrofert, kde zastával post obchodního ředitele. V Agrofertu pracoval do roku 2013. Před tím mj. strávil pět let ve společnosti Karlovarské minerální vody, odkud do Primy přišel i stávající generální ředitel Marek Singer.
Prima vytvořila pro prodej reklamy společnost Media Club, v jejímž čele stojí Petr Jelínek od loňského léta. Media Club na reklamním trhu prodává reklamu nejen pro kanály TV Prima (Prima, Prima Cool, Prima Love, Prima Zoom), ale i pro TV Barrandov a od letošního roku i pro televizi Óčko. Óčko patří mediální skupině Mafra, která je součástí mediální divize Agrofert. Agrofert spolupracuje s Primou i v prodeji rádiové reklamy. Na rádiovém trhu společně prodává Rádio Impuls (Agrofert) s rádii skupiny GES (FTV Prima).
-mav-