Reflex vyšel v augmentované realitě, hýbe se i Raoul

čtvrtek, 16. dubna 2015, 09:06 Tisk MediaGuru

Audiovizuální rozměr dodala své reklamě v tištěném Reflexu i značky Kia, Ikea a Česká spořitelna.

Narozeninové vydání Reflexu je připraveno i v audiovizuální formě. Týdeník Reflex si své 25. výročí připomíná v aktuálním vydání také pomocí tzv. augmentované reality. Ta dodává statickým obrázkům audiovizuální rozměr. Pomocí augmentované reality je připravena hned titulní strana s hercem Jiřím Bartoškou, který na čtenáře z titulní strany promluví, a to po naskenování stránky pomocí speciální aplikace.

Titulní strana týdeníku Reflex, 16.4. 2015

Možnosti augmentované reality využila z inzertních klientů i značky Kia, Ikea a Česká spořitelna. V audiovizuálním rozměru je rovněž možné prohlédnout si některé inzeráty, podporující akce, kde je týdeník partnerem (MMF, Colours of Ostrava, Pražské ostrovy či Design Blok).

Inzertní strana Kia, týdeník Reflex, 16.4. 2015

Reflex ve formě augmentované reality připravil víc než deset článků, možné je rozhýbat i populárního Zeleného Raoula.

Augmentovaná reality, Zelený Raoul, Reflex
Augmentovaná realita, Zelený Raoul, Reflex

Nejde ale o první využití augmentované reality v českých tištěných titulech. Tento technologický způsob využila například Economia, když ve speciální příloze představovala svůj nový newsroom v Praze-Karlíně. Nový rozměr tištěnému textu dodala také společnost O2 v magazínu Originál, určenému pro korporátní klientelu. V zahraničních magazínech je augmentovaná realita běžnější, její počátky se datují zhruba do období let 2010 a 2011.

-mav-