Prima začleňuje online aktivity pod FTV Prima

čtvrtek, 28. května 2015, 09:30 Internet & Mobil, TV MediaGuru

Samostatná firma zaměřená na online Prima Online zanikne, zfúzuje s FTV Prima.

Společnost Prima Online, kterou provozovatel televizní skupiny Prima zaměřil na onlinové aktivity, se sloučí s firmou FTV Prima a jako samostatný subjekt zanikne. Fúze se připravuje od začátku letošního roku. FTV Prima, držitel licence pro vysílání televizních kanálů skupiny, převezme veškerá práva a závazky zanikající společnosti.

Firma Prima Online vznikla na konci roku 2012 za účelem rozvoje digitálních aktivit Primy. Základní jmění firmy představuje 200 tis. Kč. V loňském roce zaznamenala podle výsledků hospodaření ztrátu ve výši 5,4 mil. Kč, po započítání ztrát z minulých let představuje kumulativní ztráta 17 mil. Kč.

Od svého startu uvedla Prima Online několik online projektů, které nejsou jen extenzí značek televizní skupiny Prima (tj. Prima, Prima Cool, Prima Love, Prima Zoom), ale samostatnými weby zaměřenými na vybrané segmenty: např. Prima Style (showbyznys), Prima Ženy (ženy), Prima Living (bydlení) nebo Prima Fresh (gastronomie). Celková návštěvnost webů provozovaných FTV Prima a těch, které zastupuje na reklamním trhu, dosáhla v letošním dubnu 2 mil. reálných uživatelů (zdroj: NetMonitor).

Prima má aktuálně na webu plány v oblasti video-on-demand. Na nedávné konferenci Digimedia 2015 potvrdila, že přijde s placenou internetovou službou. Termín spuštění, ani její podobu ale nepřiblížila. „Postavíme novou velkou službu, nepůjdeme cestou zpoplatnění sekcí PrimaPlay.cz,“ uvedl na konferenci šéf internetu Daniel Grunt. Dodal, že v nové službě budou mít své významné místo předpremiéry původních pořadů TV Prima. „Každá velká televize musí mít svou OTT službu,“ zdůvodnil a naznačil, že Prima se tím připravuje i na příchod globální videotéky Netflix.

-mav-