Flema: Nejvíce přihlášek mají Carat, Starmedia a PHD
Do desátého ročníku soutěže Flema Media Awards, která oceňuje nejlepší mediální kampaně a kreativní využití médií v Česku a na Slovensku, se přihlásilo 42 kampaní. Je to první soutěž, která oceňuje jak přihlašovatele, tak zadavatele. Soutěž vyhlašuje společnost Flemedia, mediální poradce a auditor.
Celkem devatenáct společností přihlásilo aspoň jednu práci – 10 z Česka (24 přihlášek) a 9 ze Slovenska (18). Nejvíce přihlášek poslaly agentury Carat Czech Republic a Starmedia Co. (6) následované agenturou PHD (5). Z hlediska kategorií je nejvíc přihlášek v kategoriích Nejlepší využití OOH (11) a Nejlepší kampaň (9), která také nejvíce rostla (z 6 na 9).
„Velmi dobrým znamením je zvyšující se zájem zadavatelů ale i komunikačních agentur o účast v soutěži. Letos mediální agentury tvoří pouze polovinu přihlašovatelů,“ uvedl René Jež, ředitel soutěže.
Soutěží se v osmi kategoriích – v šesti kategoriích podle mediatypu (nejlepší využití TV, tisku, OOH, rádia, kinoreklamy a digitálních médií) a ve dvou průřezových (Nejlepší kampaň a Nejlepší malá kampaň). Zároveň uděluje ocenění Inovativní agentura a Inovativní zadavatel a Grand Prix za nejlépe hodnocenou kampaň.
Odborná porota hlasuje ve dvou kolech. V prvním kole více než 100 porotců ze strany zadavatelů, agentur a dalších odborníků z komunikačního průmyslu nominují kampaně na shortlist. Shortlist bude oznámen na mezinárodní konferenci Flema Media Conference v pátek 18. září 2015. Ve druhém kole užší porota na svém zasedání vybere vítěze jednotlivých kategorií, kteří budou slavnostně vyhlášeni ve čtvrtek 22. října 2015.
Počet přihlášek podle přihlašovatelů
| Přihlašovatel | Počet přihlášek |
| Česko | 24 |
| CARAT Czech Republic | 6 |
| PHD a.s. | 5 |
| Y&R Praha | 3 |
| Lidl Česká republika | 2 |
| Kaspen/Jung von Matt | 2 |
| Kaufland Česká republika | 2 |
| Comtech Group | 1 |
| OMD Czech, a.s. | 1 |
| RADIOHOUSE | 1 |
| Skanska Reality a.s. | 1 |
| Slovensko | 18 |
| Starmedia Co. | 6 |
| MADE BY VACULIK | 3 |
| Mindshare Slovakia | 3 |
| Carat Slovakia | 1 |
| OMD Slovakia | 1 |
| PHD SK | 1 |
| Unimedia | 1 |
| Universal McCann | 1 |
| Vizeum Slovakia | 1 |
| Celkový součet | 42 |
Přehled přihlášek po kategoriích
| Kategorie | Počet přihlášek |
| Nejlepší využití OOH | 11 |
| Nejlepší kampaň | 9 |
| Nejlepší malá kampaň | 8 |
| Nejlepší využití digitálních medií | 5 |
| Nejlepší využití radia | 5 |
| Nejlepší využití TV | 3 |
| Nejlepší využití tisku | 1 |
| Celkový součet | 42 |
-mav-