Malíř, Koliba a Řehák startují aplikaci Tapito

středa, 01. července 2015, 01:01 Internet & Mobil MediaGuru

Zpravodajská aplikace, která sází na rostoucí vliv mobilního marketingu, zahajuje v ostrém režimu.

Mobilní zpravodajská aplikace Tapito, kterou na trh uvádí společnost TapMedia, zahajuje od 1. července ostrý provoz. Dosud fungovala v beta verzi. Dostupná je v mobilních zařízeních s operačním systémem Android.

Mobilní aplikace Tapito umožňuje čtení zpráv, magazínů nebo blogů z českého internetu na jednom místě. Uživatelé si volí témata, která je zajímají (zprávy, auto-moto, společnost, lifestyle atp.), denně by se mělo objevit až 100 článků. Články, které jsou vybírány ručně redaktory, se zobrazují už na zamykací obrazovce telefonu.

Tapito

V článcích je možné vyhledávat podle názvů webů nebo podle klíčových slov. Texty lze ukládat do oblíbených položek a lze je číst i později. Každý článek doprovází fotografie z oficiální fotobanky, kterou k textu tým Tapita dodá – snímek tak nemusí odpovídat fotografii, která je v článku z původního online zdroje.

Pro zadavatele reklamy se nabízí možnost umístit reklamu právě na zamykací obrazovce telefonu. Lze ji využít jak pro produktové a imageové kampaně, stejně jako pro akční nabídky. Služba staví na předpokladu, že nabízí reklamní prostor, který mají zákazníci stále na očích. Prodej reklamy má být hlavním zdrojem příjmu nové služby. Provozovatelům na druhou stranu slibuje díky rozšíření distribučních kanálů zvýšení návštěvnosti. Pokud uživatele zaujme titulek s fotkou a chce si článek přečíst, načte se stránka s obsahem v prohlížeči. Do statistik se tak připočte nový návštěvník a page views, které mohou monetizovat zase provozovatelé.

Možnosti reklamních sdělení na zamykací obrazovce.
Možnosti reklamních sdělení na zamykací obrazovce.

Provozovatelem služby je společnost TapMedia, kterou vlastní trojice manažerů: Tomáš Malíř (podíl 37,5 %), který mj. prošel agenturami Starcom MediaVest, zastupitelstvím Impression Media, společnostmi Limemedia či Face Up Media. Daniel Kaliba (podíl 37,5 %) se věnuje vývoji mobilních aplikací. Jan Řehák (podíl 25 %), který mj. prošel mediálními agenturami ZenithOptimedia, OMD Czech nebo pracoval jako obchodní ředitel TV Nova.

Tap Media_vedeni

-mav-