Soukup a Núňez si rozdělili podíly v Barrandov Muzika

čtvrtek, 30. července 2015, 07:15 TV MediaGuru

Připravovaný hudební kanál skupiny Barrandov vlastní Jaromír Soukup a Peter Núňez.

Jaromír Soukup, šéf mediální agentury Médea, společností Empresa Media a Barrandov Televizní Studio, si přímo pod sebe stáhl většinový podíl ve společnosti Barrandov Muzika. Jediným akcionářem společnosti, která by měla provozovat vysílání kanálu Barrandov Muzika, byla dosud společnost Médea. Jaromír Soukup nově převzal 51% podíl. Zbývajících 49 % drží slovenský producent Peter Núněz.

Společná firma obou podnikatelů tak navazuje na produkční spolupráci mezi Núnězem a televizí Barrandov. Núněz mj. režíroval pořady Vtip za stovku či Nikdo není dokonalý. Pro Jaromíra Soukupa mohou být cenné Núnězovy zkušenosti s provozováním hudební televizní stanice. Núněz je na Slovensku spolumajitelem hudebního kanálu Senzi, který patří do portfolia televizní skupiny Joj.

Už v loňském roce se podle našich informací spekulovalo o možnosti, že by do kanálu Senzi majetkově vstoupil Jaromír Soukup. Z možnosti, že by získal podíl od skupiny Joj a provozoval tak stanici společně s Núnězem, ale nakonec sešlo. V současnosti ale tato spolupráce dostává reálné obrysy.

Kanál Senzi cílí na publikum starší 40 let, nabízí především lidové a trampské písně. Je tak jakousi obdobou českého kanálu Šlágr TV. I z toho lze usuzovat, jak by mohl být nový kanál Barrandov Muzika profilován.

Čtvrtý kanál televizní skupiny Barrandov Muzika by měl zahájit své vysílání letos v srpnu. Zaměří se na hudební produkci určenou pro starší generaci, ale i pro mladší věkové skupiny. Má vysílat jak lidové písně, tak i hity z jiných hudebních žánrů. V portfoliu skupiny doplní hlavní kanál Barrandov a úžeji zaměřené Barrandov Plus a Kino Barrandov.

-mav-