Mediálka Penty má klienta mimo portfolio skupiny

sobota, 19. prosince 2015, 23:42 Slovensko MediaGuru

Zuno přesune rozpočet na nákup a plánování slovenských médií k mediální agentuře Penty.

Druhou řadu seriálu Kolonáda umístí slovenská veřejnoprávní RTVS do nedělního vysílání. Upoutávku na svůj nový seriál Zoo zveřejnila TV Joj a Markíza vypsala další castingy pro připravované pořady. Přinášíme další souhrn událostí uplynulého týdne na slovenské mediální scéně.

RTVS nabídne pokračování seriálu Kolonáda

Slovenská veřejnoprávní televize RTVS zahájí od ledna vysílání druhé řady svého původního seriálu z lázeňského prostředí Kolonáda. Seriál umístí do nedělního prime-time. Start druhé řady oficiálně pokřtila v minulém týdnu, kdy zároveň zveřejnila znělku pro druhou řadu seriálu.

V lednovém pátečním schématu RTVS nadále pokračuje soutěžní pořad Máme rádi Slovensko, kterým RTVS úspěšně konkuruje komerční konkurenci. Sobotní večery patří na RTVS pořadu Nečekaná setkání, úterky potom zábavnímu Nikdo není dokonalý. Pro pondělky, středy a čtvrtky počítá televize v lednovém plánu s reprízovanými filmy.

Joj ukázala první upoutávku na seriál Zoo

Na svoji novinku v roce 2016 láká také komerční televize Joj. K chystanému seriálu Zoo už nabídla první upoutávku. Příběh se má odehrávat v prostředí exotické Zoo, televize natáčela i na africkém kontinentě. Ve vysílání se objeví už od ledna. Joj zatím neupřesnila vysílací dny, podle programových plánů by se měl seriál vysílat třikrát týdně.

Zoo_Joj

Markíza chystá další nové reality show

Kromě pěvecké show Your Face Sounds Familiar připravuje televize Markíza další pořady typu reality show. Naznačují to castingy, které vyzývají diváky, aby se do pořadu přihlásili. V prvním případě jde o výzvu k účasti na dobrodružném životě na ostrově, který může odkazovat na uvedení reality show typu Survivor. V druhém případě televize vyzývá lidi, kteří se chtějí zúčastnit proměny vzhledu. Hledá proto manželský pár nebo partnery, kteří mají po proměně svůj vzhled omladit.

Programovou novinkou skupiny Markíza bude také zařazení tureckého seriálu Láska na druhý pokus (v originále Ask Yeniden), který se v Turecku stále vysílá a televize ho označuje za seriálový hit. Markíza ho umístí na svou menší stanici Doma.

Zuno se přesouvá k Media and Digital Services

Nedávno vzniklá mediální agentura skupiny Penta Media and Digital Services získala prvního významnějšího klienta mimo portfolio investiční skupiny, pro kterého bude zajišťovat nákup reklamního prostoru v médiích. Jde o banku Zuno, o kterou se dosud na Slovensku stará agentura ZenithOptimedia. Informuje o tom Mediálne.sk. Dodává, že marketingové oddělení banky si zabezpečuje vlastními silami část aktivit, které většinou přísluší mediální agentuře. Podle monitoringu TNS Slovakia banka Zuno do médií letos v hrubém investovala 9,9 mil. eur (cca 267 mil. Kč).

Jde tak o druhou banku, která se z portfolia ZenithOptimedia přesunula k Media and Digital Services. Platí to i o Prima bance, která je součástí skupiny Penta, a proto přešla do Media and Digital Services automaticky.

meeting

Joj si zajistila šíření DVB-T minimálně do roku 2021

Společnost Towercom, která poskytuje služby terestrického a satelitního digitálního vysílání na Slovensku, podepsala se skupinou Joj dohodu o prodloužení využívání vysílací kapacity v rámci DVB-T. Joj Group si tím zabezpečila terestrické šíření svých stanic minimálně do roku 2021. Po veřejnoprávní RTVS je tak skupina Joj s kanály Joj, Plus, Wau, Senzi a Joj Cinema druhou televizní skupinou, která má zajištěnou distribuci svých kanálů prostřednictvím volně dostupné terestrické platformy i po roce 2020.

-mav-