Radiohouse upraví ceny v PT a speciálních operací

pátek, 18. prosince 2015, 23:40 Rádio MediaGuru

Mírné cenové zvýšení nejméně pocítí klienti, kteří využijí kupláže rádií.

Společnost Radiohouse, zastupující na rádiovém reklamním trhu stanice skupin Media Bohemia a Lagardere, připravila pro rok 2016 nové ceníky reklamního času i speciálních operací. Chce v nich zvýhodnit klienty, kteří nakupují kupláže, tj. balíčky kombinující reklamu na více rádiích.

Radiohouse od 1. ledna 2016 mírně navýší reklamní ceny v prime-time (PT), změna ale podle společnosti nepřesáhne 2 %. Důvodem je vyšší poptávka po reklamním čase celoplošných rádií.„Pro rok 2016 bude nárůst cen nejmenší u balíčků kombinujících více rádií. Vzhledem ke stabilní poslechovosti našich rádií tak nabídneme klientům využívající balíčky větší vnitřní slevu a v konečném důsledku i velmi výhodné CPT,“ uvedl ředitel divize agenturního prodeje Michal Beran.

Přímo do ceníku celoplošných stanic zařadil Radiohouse také sítě regionálních stanic Blaník, Hit rádií a Fajn rádií.

Změny se od začátku roku 2016 dotknou také cen speciálních operací. „Jednak dochází k větší standardizaci formátů napříč portfoliem stanic, což přispěje ke snazší orientaci u klientů i agentur. Dále dojde k diferenciaci cenové hladiny produktů speciálních operací dle reálné poptávky, pro spravedlivější rozložení reklamního času v rámci vysílání i vůči klientům,“ uvedl Karel Friml, ředitel divize podpory prodeje.

Radiohouse podle jeho slov připravuje rozšíření týmu speciálních operací.

Radiohouse nabízí tři základní reklamní produkty: Radiohouse total, který čítá všechna zastupovaná rádia s celkovým dosahem 3,5 mil. posluchačů denně. Radiohouse Výběr, který garantuje podíl na poslechovosti 33 % a který je sestavován na základě cílové skupiny klienta. Třetím produktem je Radiohouse Region, skládající se z regionálních rádií.

-mav-