Media Club poprvé v 15-69 nad CET 21, ta drží 15-54

středa, 03. února 2016, 15:56 TV MediaGuru

Zastupitelství Media Club získalo v letošním lednu nejvyšší podíl na trhu ve své skupině 15-69.

Zastupitelství Media Club, které na reklamním televizním trhu zastupuje stanice skupiny Prima, Barrandov, Óčka a kanály Nickelodeon a Mňam TV, se v letošním lednu ve své klíčové prodejní cílové skupině 15-69 stalo poprvé od vzniku Media Clubu nejsilnější televizní reklamní skupinou. S podílem 29,47 % společnost těsně předběhla stanice skupiny CET 21 (podíl 28,75 %), tj. provozovatele televizních kanálů Novy. 

„Velmi nás těší, že jsme se dostali do čela mezi komerčními mediálními skupinami. Věřím, že za úspěchem stojí nejen široké portfolio námi zastupovaných stanic, ale i kvalitní obsah jejich pořadů, díky kterým dokážeme zacílit na všechny cílové skupiny,“ uvedl Ladislav Dianiška, obchodní ředitel Media Clubu. Media Clubu pomohl v lednu stabilní výkon kanálů Primy, uvedení nových stanic Prima Max a Prima Comedy Central a zlepšení výkonu skupiny Barrandov. Detailní výsledky lednové sledovanosti najdete zde.

V prodejní skupině 15-54, která je zase klíčovou pro konkurenční CET 21, zůstává tato skupina nejsilnější. Media Club se ale v letošním lednu CET 21 přiblížil v této cílové skupině na rozdíl necelých čtyř procentních bodů.

Podíl komerčních TV skupin (%) na sledovanosti, leden 2016, celý den

leden 2016 Media Club CET 21
15-69 29,47 28,75
15-54 29,01 32,43

Vývoj podílu komerčních skupin 15-69, 2014 - leden 2016

MC_CET_15_69

Zdroj dat: ATO-Nielsen Admosphere

Z hlediska doručených reklamních TRPs byl podíl Media Clubu v lednu 2016 vyšší ve skupině 15-69 a s mírným odstupem i v mladší 15-54. Reklamní televizní sezóna komerčních stanic ale teprve začíná. Oba hlavní konkurenti začnou své nové formáty pro jarní sezónu nasazovat do vysílání od začátku února.

Podíl na doručených TRPs (%), leden 2016

TRP ledenZdroj: Nielsen Admosphere

-mav-