Seriál Bouřlivé víno ustupuje do pozdějšího slotu

neděle, 28. února 2016, 07:30 Slovensko MediaGuru

Markíza reaguje na slabší výsledky seriálu, od března vsadí na novou řadu reality show Farma.

Markíza upravuje svůj vysílací program a s nástupem nové řady reality show Farma ji upřednostní před seriálem Bouřlivé víno. Joj do vysílání vrací Soudní síň a chystá novinku. A Lidl od pondělí uvádí nový časopis. Přinášíme další souhrn událostí na slovenském mediálním trhu v uplynulém týdnu.

Bouřlivé víno půjde až po Farmě

Televize Markíza mění od března svůj večerní program a odsouvá seriál Bouřlivé víno do pozdějšího slotu od 21:40. Po 20. hodině posouvá do programu reality show Farma, kterou v čase od 20.30 nabídne třikrát týdně (út, čt, pá). Nová řada reality show Farma zahájila na obrazovkách Markízy v pátek 26. února. V pondělí vysílá Markíza od 20:30 seriál Horní Dolní a ve středu Chart show.

Markíza tak reaguje na letošní slabší výsledky seriálu Bouřlivé víno, které v novém roce čelí novým seriálům Zoo a Naši konkurenční televize Joj. Podle informací serveru Mediálne.sk se letošní průměrný podíl seriálu Bouřlivé víno v komerční skupině 12-54 pohybuje na úrovni 18,3 %, což je pod průměrem stanice. Lepší výsledky vykazuje v širší skupině 12+ (24 %).

TV Joj se stále daří se seriálem Naši. Ve čtvrtečním vysílání dosáhla podle informací televize 25% podílu na sledovanosti ve skupině 12-54. Joj dobře funguje i podvečerní Moje máme vaří lépe než tvoje a také hlavní zpravodajská relace Noviny TV Joj, která v širší skupině 12+ několikrát v právě končícím týdnu přeskočila konkurenční Televizní noviny (Markíza).

Noviny TV Joj, foto: Joj Group
Noviny TV Joj, foto: Joj Group

Markíza International má dohodu na šíření v Česku

Skupina Markíza se dohodla s Asociací provozovatelů kabelových a satelitních televizních sítí v České republice (APKT ČR) o podobě Licenční smlouvy na šíření stanice Markíza International. Znění Licenční smlouvy mají mít k dispozici všichni členové APKT ČR. V následujících dnech by měli tito členové smlouvu podepsat. APKT ČR zastupuje 24 řádných členů, kteří dodávají televizní službu do téměř 160 tisíc domácností v celé České republice.

Joj vrací Soudní síň a chystá nový pořad

Televize Joj vrátí do vysílání relaci se skutečnými právními spory a případy s názvem Soudní síň. Premiérové díly zařadí od pondělí 29. února v novém čase od 16:00. Joj pořad vysílá už od roku 2008, do vysílání ho zařazuje denně.

Joj zároveň do vysílání připravuje nový pořad s názvem Tehdy na Západě. Diváky v současnosti vyzývá, aby televizi zasílali své příběhy z nejrůznějších situací (trapasy, svatby, dovolené aj.).

Lidl vydává magazín Správná volba

Řetězec Lidl začne na Slovensku od pondělí 29. února vydávat nový lifestylový časopis Správná volba. Věnovat se bude tématům životního stylu, jídla, cestování a dalším. Půjde o čtvrtletník, který bude vycházet v rozsahu 100 stran. Titul je ale placený, v distribuci bude za 1,49 euro.

Magazín Správná volba, foto: Lidl
Magazín Správná volba, foto: Lidl

Ringier spustí digitální akademii

Vydavatelská skupina Ringier Axel Springer Media AG uvádí na trh vzdělávací program Digital Media Campus, který nabízí žurnalistické vzdělávání mladým novinářům napříč skupinou. Kurzy jsou nabízeny pro malé skupiny studentů. Digital Media Campus nabídne i Ringier Axel Springer na Slovensku pod vedením Martina Pastieroviče.

Granko v retro obalu má federální kampaň

Tradiční značka instantního kakaa Granko a reklamní agentura Triad Advertising spustily v Česku a na Slovensku digitální kampaň s názvem Vraťte se do dětství. Triad se rozhodl komunikovat retro obaly Granka, které budou v limitované edici k dostání v obchodní síti Ahold krátkými stop motion videi, ve kterých se objevují hračky ze 70. a 80. let. „Cílem této kampaně bylo probudit v lidech nostalgii a přimět je zavzpomínat si na dětství,“ řekla Lucie Saláková, brand manažerka značky Granko. Triad Advertising celou digitální kampaň vytvořil ve své in-house produkci s původní kreativou.

Granko retro

-mav-