Marketing značky Kia povede Zbyšek Jordák
Na pozici šéfa marketingu společnosti Kia Motors Czech byl nově jmenován Zbyšek Jordák, jenž doposud působil jako product manager značky Kia. Marketingové oddělení se pod jeho vedením rozšíří o oddělení produktu značky Kia. Zodpovědný bude za veškeré marketingové oblasti, které se týkají strategického plánování, přípravu ATL/BTL kampaní, dealerský marketing včetně koordinování digitálních aktivit,dále i za modelovou řadu značky Kia, její cenotvorbu, plánování a navrhování obchodních pobídek včetně školení dealerské sítě. Sandra Plachá, která od loňského ledna působila na pozici Marketing Manager, setrvává ve své funkci do konce dubna letošního roku.
Změna organizační struktury vychází z plánované reorganizace produktových a marketingových aktivit společnosti v České republice s cílem zefektivnit všechny interní procesy, a tím posílit nové modely značky přicházející na český trh.
Před svým nástupem do Kia Motors Czech v roce 2013 pracoval Zbyšek Jordák sedm let pro Renault, kam nastoupil jako analytik distribuce, dále se posunul na pozici produktového manažera malých vozů a v letech 2010 až 2013 působil ve funkci brand manažera Dacia pro ČR, Slovensko a Maďarsko.
Vystudoval podnikovou ekonomiku a management na pražské VŠE. V rámci magisterského studia studoval obchod na École Supérieure de Commerce de Paris.
-stk-